مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-14اقتصادي

فارس من| آمادگی جذب سرمایه گذار؛ از جنگل های فتاتو تا برندسازی محصولات بومی خمام


بخشدار خمام با بیان اینکه با اشاره به قرارگیری این شهرستان در کریدور رشت انزلی و نزدیکی به منطقه آزاد انزلی گفت: همام به راحتی قادر است تا سرمایه گذاران را به منظور سرمایه گذاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمام، سامانه یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که شهرستان خمام علاوه بر نزدیکی به منطقه آزاد انزلی دارای مواهبی چون ساحل، جنگل و تالاب است.

اما از این ظرفیتها تاکنون به نحو مطلوب استفاده نشده است.

چرا سازمان ها به دنبال سرمایه گذاری در جنگلهای فتاتو که به عنوان میراث معنوی نیز به ثبت ملی رسیده، نیستند؟!   بخشدار خمام تأکید بر لزوم توجه به تولید انواع محصولات صنایع دستی در شهرستان خمام گفت: به زودی در روستای ملی حصیر نمایشگاه حصیربافی به نمایش درخواهد آمد و در همین راستا کارگاهی برگزار می شود.

عصمت محمددوست بخشدار خمام امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خمام، با بیان اینکه شهرستان خمام دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی است، اظهار کرد: شهرستان خمام دارای روستاهایی با ظرفیت مناسب در زمینه های فرهنگی و اقتصادی است که اگر از آن به درستی استفاده شود به راحتی این شهرستان رشد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آمادگی جذب سرمایه گذار؛ از جنگل های فتاتو تا برندسازی محصولات بومی خمام

فارس من| آمادگی جذب سرمایه گذار؛ از جنگل های فتاتو تا برندسازی محصولات بومی خمام